وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

خرید گیلاس و نقره داغ شدن

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

سلام

امروز تونستیم جلسه 8 دوره SQL Server ویژه برنامه نویسان را با موفقیت برگزار کنیم. ان شاله گزارش دوره را در سایت منتشر خواهیم کرد.

اما امروز بعد از اتمام دوره با فرید برای خرید میوه و وسایل ناهار رفتیم. من معمولا از میوه فروشی محل که اجازه  جدا کردن میوه را به خریدار می دهد خرید می کنم.

مثل همیشه به قول همسرم حمله کردم جهت درو کردن هر چیزی که دلم می خواست موقع خرید وسایل که مربوط به شکم می شود سعی می کنم شکمم را شرمنده نکنم.

خرید کلی میوه با موفقیت انجام شد اما چون میوه ای که دلم می خواست (گیلاس) تموم شده بود مجبور شدم به میوه فروشی دیگری برم سریع پاکت را برداشتم و در چشم به هم زدنی اون رو پر کردم و رفتم برای حساب یک و نیم کیلو گیلاس 25 هزار تومان آب خورد کفم برید معمولا به قیمت میوه ها هیچ توجه نمی کنم. اما اینبار وقتی فاکتور میوه رو توی ماشین دیدم کفم برید.

Masoud Taheri

نتیجه اخلاقی وقتی جنسی را می خرییم قبلش قیمت اون رو استعلام کنید تا مثل من نقره داغ نشوید

موفق باشید

نظرات  (۶)

چه خبره؟
اگر کار، گونه ای تفریح باشد، زندگی لذت بخش است و اگر وظیفه باشد، زندگی همچون بردگی است.((ماکسیم گورکی))
اگه تشریف ببرید میدون اونجا قیمتا خیلی پاییین ترن
دیگه نقره داغ نمیشید...
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ مسعود طاهری
اره 
1- اما صبح تا شب سر کار هستم
2- توی میدون هم نقره داغ شدم بابت اینکه نمی گذارن میوه را جدا کنی

اما در هر حالت باز هم خرید از تره بار به صرفه است

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۷ مهدی شبانی
چه خبره خیلی گرون بوده
خوب برای همینه تعزیرات همش اصرار داره که قیمتهای اجناس کنار اونها نوشته بشه .. تا مشتری مغبون نشه (گول نخوره) در ضمن دیدم شما هم همچنین کاری رو واسه این دوره همایش کرده بودید و چند نفر هم ناراضی بودند ظاهرا اول گفتید ثبت نام کنید بعدش قیمت رو اعلام کردید ! 
دوستون دارم موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر شما ولی ما در همایش یک قیاس قرار داده بودیم که قیمت مان کمتر از یک پیراهن است.
پس کاملا معلوم بود که قیمت حدودی چقدر است البته همایش ما فقط 49 هزار تومان بود
قیاس دیگر این بود که فیلم همایش از خود همایش گران تر است. این را هم قبل اینکه قیمت را اعلام کنیم مشخص بود

البته توجه کنید که ما تا زمانی که قیمت را اعلام نکرده بودیم ثبت نام هم نمی کردیم یعنی از کسی یک ریال هم نمی گرفتیم تا زمانی که قیمت مشخص شد و دوستانی که دوست داشتند ثبت نام کردند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">