وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

تفاوت چشمای آدما در فهم IT

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

سلام. چند وقت پیش رفته بودم اداره مالیات برای گرفتن تغییر آدرس در سامانه کد اقتصادی و تعیین تکلیف تغییر آدرس شرکت.

خوب تغییر آدرس قانونی و با روزنامه رسمی انجام شده بود و در اداره ثبت شرکت‌ها تایید شده بود.


حالا می خواستم در سامانه کد اقتصادی هم این تغییر اعمال گردد، چشمتان روز بد نبیند سیستم این سازمان ما را به عنوان حمله کننده شناسایی کرده بود و اصلا ول کن نبود و نمی توانستیم ویرایش کنیم.


بالاخره حضوری رفتیم اونجا، ممیز ما گفت باید بری سایت، اینجا نمیشه دستی عوض کرد، منم گفتم که سیستم نمیذاره و ما رو به عنوان Attacker می شناسه یه غمی توی چشاش بود که متوجه شدم کلا نگرفته من چی میگم.


مجبور شدم برم واحد IT اداره و توضیح دادم که اونها گفتن باید بری پیش ممیز، منم گفتم این ممیز نمیگیره من چی میگم، به هر حال افتادیم داخل یک سیکل باطل و ممیز می گفت IT و آی تی هم می گفت ممیز. دیگه خسته شدم و رفتم پیش حراست مجموعه.


حراست گفت کد اقتصادی مثل کدپستی است وقتی آدرست تغییر می کند، کد اقتصادی هم باید تغییر کند، بیشتر که به چشمای حراست توجه کردم متوجه شدم کار از غم گذشته و چشمای حراست کلا کاسه خون است!!! 


خلاصه کلام اینکه 45 روز گشتیم و گشتیم و در انتها با کلی مستند رفتیم IT سازمان و تیکت ثبت شد و با کلی پیگیری کار ما درست شد.

الان هم در مجوعه ارزش افزوده به دنبال یک چشم بینا هستم و کارم اونجا گیر است.


لطفا و خواهشا:

کمی در سازمانتان دوستان را با ادبیات IT آشنا کنید تا چشمشان باز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
فرید طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">