وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

تلگرام و راننده تاکسی

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سلام به همه دوستان

امروز یک کاری در میدان ونک داشتم که سوار یک تاکسی خطی شدم و به سمت میدان ونک راهی شدم.

راننده تاکسی هم فردی بود بالای 50 سال.

من در صندلی عقب نشسته بودم و متوجه پچ پچ راننده با موبایل خودش شدم.

دیدم ایشون داره از طریق تلگرام پیغام صوتی به همکارش می فرسته و همکارش رو نصیحت می کنه.

مهم نیست راننده چی می گفت مهم این است که ببینید تلگرام با اینکه یک App انگلیسی است ولی آنقدر راحت است که حتی یک راننده تاکسی بالای 50 سال هم می تواند از آن استفاده کرده و پیغام صوتی برای همکارانش ارسال کند.


امیدوارم برنامه نویسان عزیز هم به این سادگی توجه کنند.

الان اصل اصل سادگی است و نرم افزارهای پیچیده محکوم به فنا هستند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
فرید طاهری

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">