وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

خبر خوش برای ما (فرید و مسعود)

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

سلام دوستان 

دیروز دوشنبه شب به سرم زد یه زنگی به دایی ام که بیش از 30 سال است ندیدمش زنگ بزنم. ایشان در سویس زندگی می کند و جویای احوال او بشوم هر از چند گاهی اون زنگ میزنه و بعضی از مواقع ما.

خبر خوشی به من داد گفت به زودی (شهریور ماه) می آید ایران برای دیدار فامیل البته باید اشاره کنم که بیشتر دلیل اومدش به خاطر مادرش و همنیطور علیرضا کوچولو  من بود. خیلی خوشحال هستم.

موفق باشید

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
مسعود طاهری

نظرات  (۲)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۰ مجتبی خدابخشی
سلام خوبین ؟
آقا یه سوال داشتم شاید مبتدی باشد.
آقا ما یه دیتابیسی داریم که شب به شب یه سری اطلاعات را از یه دیتابیس دیگه می خونه و اطلاعات یک جدول را آپدیت می کند.
بعد بر اساس اون اطلاعاتی که آپدیت می شود یک تریگری روی آن جدول می باشد که یک سری عملیات را انجام می دهد.
برای فایر کردن آن تریگر مجبور شدیم از کرسر در داخل آن sp که به صورت job هر شب اجرا می شود استفاده کنیم.
حال خواستم ببینم راه حلی سریعتر و بهتر وجد ندارد.
پاسخ:
سلام
دوست عزیز واقعیت این است جواب به سوالی به این کلی ات بدون دیدن دستورات و روش های شما خیلی است.
اگر با این روش کارتان راه افتاده خوب مشکلی نیست.
حالا مشکلتون کجاست اگر دنبال این هستید ببینید روشتان مناسب است و یا خیر (بدون دیدن روش کارتان نمی توانم اظهار نظر کنم)
اما اگر من این کار را می خواستم انجام بدهم
1- از SSIS کمک می گرفتم
2- از دستورات DML به صورت پیشرفته استفاده می کردم (Merge ,Insert,Update,Delete With output Clause)
3- تریگر را حذف می کردم
4- و...

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۲ مجتبی خدابخشی
ممنون از راهنماییتون ...
راه حل تون رو در پیش گرفتم...
خیلی لطف کردین..
خیلی دوست داشتم که می تونستم حضوری تو دوره هاتون شرکت کنم ، اما چه کنم که اصفهان هستم و خب مسیر کمی دور...
اما خب از اینکه فیلم ها رو به صورت پکیج می فروشین واقعا تشکر می کنم...
خدا خیرتون بده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">