وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

وبلاگ رسمی برادران طاهری | نیک آموز

نوشته‌های غیرفنی و روزمره

اشتباه در خرید بلیط قطار

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

سلام 

امروز 28 تیر قرار بود شب با قطار به سمت تهران حرکت کنم. اما موقع خرید دقت نکرده بودم و بلیط را به تاریخ یکشنبه  28 تیر ساعت 00:48 بامداد گرفته بودم. 

مجبور شدم در شهرستان بمانم و به برخی از کارهای اداری خودم برسم و مجدد از سایت رجا برای روز 29 تیر بلیط تهیه کنم. البته با دقت بیشتر

موفق باشید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
مسعود طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">